PODMÍNKY / Conditions
Obchodní podmínky a reklamace

Prodávající:


Beno s.r.o.
Stará osada 539, Zastávka u Brna 664 84, Česká republika

IČO: 60 72 02 12

DIČ: CZ 60 72 02 12

Kupující:
spotřebitel, firma, státní instituce

Objednávka zboží

(Dily doporučujeme objednávat za pomoci katalogu náhradních dílů odpovídající příslušnému traktoru.)
- v internetovém obchodu - PREFERUJEME
- ústně (osobně, telefonicky) - ZÁKAZNÍK MÁ PŘIPRAVEN SEZNAM KATALOGOVÝCH ČÍSEL K OBJEDNÁNÍ
- písemně (poštou, e-mailem)

Elektronická objednávka musí obsahovat veškeré nutné údaje:
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.


Platební podmínky
- platba dobírkou při dopravě přepravní službou (GLS, DSV, TopTrans)
- zboží zasíláme na dobírku i na Slovensko službou GLS, TopTrans
- zahraniční objednávky PayPal nebo bankovním převodem / for international orders PayPal or bank transfer


INFORMAČNÍ OZNÁMENÍ.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Právo omylu a změny cen vyhrazeno! Některé obrázky mají pouze informativní charakter a mohou se od realného výrobku lišit.

 


Doprava / Transport

1) GLS - Česká republika - Cena 95,- CZK

Cena dopravy je paušální po celé ČR za 95,- CZK s DPH Platí pro balík (0 - 40 Kg) Platba řidiči při předání. Zboží nadrozměrné nebo s paletou nad stanovený váhový limit bude odesláno službou TopTrans, DSV dle ceníku dopravce.


2) Slovensko - GLS - Cena dle tarifu

Platí pro balík (0 - 50 Kg)

0-5 Kg - Cena 6 EUR

20 Kg - Cena 8 EUR

40 Kg - Cena 10 EUR

 

Platba řidiči při předání.

Zboží nadrozměrné nebo s paletou nad stanovený váhový limit bude odesláno službou TopTrans, DSV dle ceníku dopravce.

 

4) Osobní odběr (Personal collection)

BENO s.r.o. STARA OSADA 539 66484 ZASTAVKA U BRNA CZECH REPUBLIC Otevírací doba: Po - Pá: 8:00h - 16:00h So - Ne: Zavřeno Mob. : +420 776 261 622 Do poznámky prosím napište termín vyzvednutí zboží. Před návštěvou doporučujeme zavolat a ujistit se zda je Vaše objednávka kompletní. Na prodejně přijímáme platební karty.

 

5) International postal service GLS, DSV

We will get back to you with the total include shipping cost and payment details.

 

Poznámka: Autobaterie přepravujeme firmou TopTrans.



Právo na odstoupení od smlouvy
Spotřebitel, který zakoupil zboží jinak než osobně a bylo mu doručeno libovolnou přepravní službou, má v souladu s Občanským zákoníkem právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pro odstoupení od smlouvy je třeba písemně dodavateli oznámit odstoupení od smlouvy a poté zaslat dodavateli kompletní zboží v nepoškozeném obalu, bez známek uživání, nejlépe nerozbalené.

Ochrana dat
Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.

Zavěrečná ustanovení
Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či balného, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.

Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavce 1 obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl.


Reklamace

V případě, potřebujete odbornou pomoc při nastavení nebo určení příčiny problému, kontaktujte nás.

Pokud bylo zboží doručeno přepravní službou či poštou, zašlete výrobek zpět na naši adresu a zásilku označte slovem "REKLAMACE". Výrobek je třeba zabalit do původního obalu, přiložit veškerou dokumentaci, která byla s výrobkem dodávána. Je třeba také přidat dokument, na kterém musí být tyto údaje: Jméno a adresa odběratele, kontakt, označení výrobku, číslo faktury, na které byl výrobek nakoupen a popis závady. Po přijetí zásilky bude výrobek předán reklamačnímu oddělení k vyřízení reklamace.

Pokud bylo zboží odebráno osobně, je třeba dopravit vadný výrobek na adresu dodavatele.

Pozn.: Způsob vyřizování reklamací se řídí reklamačním řádem dodavatele.

 

Upozornění:

Dily doporučujeme objednávat za pomoci katalogu náhradních dílů odpovídající příslušnému traktoru. Za chybně objednaný díl platí dopravu kupující i při vrácení zboží za účelem výměny nebo vrácení.

 

Notice:

We do highly recomend you to use a Zetor spare parts catalog while you ordering on the online shop.
This will help you to make sure that pars you choice will fit to your tractor type.

 

For international customers.

We do shipping worlwide. The price for shipping will depend on weight of parts and also the delivery time.
Just make your independent order and I will get back to you with the total include shipping.
We always try to find the best option to satisfy our customer. Whatever it's small envelope or heavy pallet.

Shipping: International postal service GLS, DSV
Payment: We do accept PAYPAL or bank transfer
---------------------------------------------------------------------
Note:
Customers with ''@hotmail.com'' emails might not received our offer include shipping cost.
In this case please check your spam folder or reply from another email provider.