ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 15,00 Kč
SKLADEM
naše cena 11,00 Kč
SKLADEM
naše cena 11,00 Kč
SKLADEM


Dodací a platební podmínky

Termín dodání:

1. Kupující bude nejpozději do dvou pracovních dnů od data objednání informován o dostupnosti požadovaného zboží, a to prostřednictvím e-mailu.

2. V případě, že některé z objednaného zboží nebude mít prodávající skladem, bude kupující o této skutečnosti e-mailem obeznámen spolu s datem možného dodání chybějícího zboží,  a to do dvou pracovních dnů od data objednání.

3. V případě zakoupení zboží, které je na objednávku, prodlužuje se doba dodání tohoto zboží o dobu uvedenou u daného zboží.

4. V okamžiku, kdy bude mít prodávající naskladněno všechno požadované zboží, je dodací doba zboží 4-5 pracovních dnů.

5. V případě, že zákazník zvolí způsob úhrady převodem na účet je doba dodání zboží počítána od data připsání částky na účet prodávajícího.

6. Prodávající splní dodávku zboží předáním tohoto zboží kupujícímu, nebo předáním zboží prvnímu dopravci. Tím také přechází na kupujícího nebezpečí škody na zboží.

7. U zboží jehož kupní cena je vyšší než  3.000 Kč bez DPH hradí dopravní náklady v ČR prodávající.

8. U zboží na dobírku je účtováno doběrečné 45 Kč.


Typy přepravy:

▪ osobně na prodejně na Táborské 200 v Brně – 0 Kč

▪ Česká pošta, Balík do ruky – 129 Kč

▪ Česká pošta, Balík na poštu – 119 Kč


Způsob úhrady:

▪ v hotovosti na prodejně na Táborské 200 v Brně - příplatek 0 Kč

▪ převodem na účet u FIO Bank - příplatek 0 Kč

číslo účtu: 2400844201/2010

IBAN: CZ8520100000002400844201

BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

▪ dobírkou prostřednictvím České pošty - příplatek 45 Kč


Způsob doručení:

1. Zboží bude doručeno na doručovací adresu, která je zadána v objednávce, případně upřesněna zákazníkem před odesláním zboží (o odeslání zboží je zákazník informován formou emailu).

2. Při zaslání Českou Poštou se doručení řídí podmínkami České pošty.


Převzetí zboží při doručení:

1. Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození.

2. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s provozovatelem.

3. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně upozornit na tuto skutečnost přepravce a prodávajícího.

4. Nepřijme-li zákazník objednanou zásilku, způsobí tím provozovateli škodu (poštovné, dopravné a balné), která bude následně vymáhána občansko-právní cestou.