JAK NAKUPOVAT
Jak nakupovat v eshopu sotecom.cz :

---------------------------------Omlouváme se stránka je v rekonstrukci.------------------------------

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Použití a zpracování Vámi poskytnutých osobních údajů se řídí zákonem č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Poskytnutá data slouží pouze k řádnému zpracování a vyřízení Vaší objednávky a nebudou poskytována jinému subjektu než zpracovateli. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, které jsou nutné pro bezproblémové doručení zboží. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena s aplikacemi třetích osob.


1. OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Nabízíme vám možnost pohodlného nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat 24 hodin denně. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí virtuálního nákupního košíku. V případě jakýchkoliv dotazů ke zboží výměny nebo reklamace nás kontaktujte na e-mail nebo mobilní telefon.  Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je pravdivé vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží.

2. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je zpravidla přijata do 24 hodin .  O odeslání objednávky budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

3. PLATBA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

Možnosti zaplacení za zboží jsou:

* Dobírka – využívá se při způsobu doručení zaslání ČP. Za zboží zaplatíte při převzetí zásilky poštovnímu kurýrovi.
* Hotovost – platba v hotovosti se nejčastěji používá při osobním odběru, tj. při osobním vyzvednutí v místě sídla firmy.
* Bankovní převod – platba bankovním převodem z Vašeho účtu na náš účet  u České spořitelny.  Zboží je zasláno po obdržení platby.

Způsoby dopravy objednaného zboží, poštovné a poplatky
Dobírkou zpravidla prostřednictvím České pošty a poplatky za doručení a dobírku dle tarifů pošty (např. balíček do 2 kg na dobírku, cena do 5 tisíc - 114,-Kč, stav k 1.1.2011).

Dodací podmínky:

Zboží je dodáváno ve lhůtě 2 dní až 5 dní (zpravidla jsou zásilky podávány na poštu následující den po obdržení objednávky  popř. po obdržení platby ), v případě, že zboží není skladem, může být dodací lhůta i delší, v případě, že bude doba dodání delší než 10 dní - budeme Vás o této skutečnosti informovat. Zboží bude doručeno na fakturační, případně doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce. Na P.O.Box nebo poste restante adresy zboží zasíláme pouze při platbě předem (převodem na účet). O odeslání zboží je zákazník informován formou e-mailu.

Internetový obchod  si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případech, kdy se zboží již nevyrábí nebo je na trhu nedostupné. Také v případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny ze strany výrobce, vyhrazujeme si právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. V případě, že tato situace nastane, bude zákazník kontaktován e-mailem nebo telefonicky za účelem dohody o dalším postupu.

4. STORNO OBJEDNÁVKY

Objednávku lze bezplatně stornovat do 2 hodin od objednání, nebo také po dohodě za předpokladu, že zboží ještě nebylo expedováno a nedošlo ke vzniku žádných nákladů na straně prodejce. Náklady se rozumí např. zabalení či příprava expedice a úhrada poštovného distribuční společnosti, apod. Vhledem k tomu, že zboží převážně odesíláme obratem následující den po objednávce a objednávky do 11:00 hod. ještě týž den je nutné s těmito podmínkami souhlasit.

5. PORUŠENÍ KUPNÍ SMLOUVY


Pokud zákazník stornuje svou objednávku z E-shopu  po odeslání objednaného zboží, nebo se na zrušení objednávky s prodejcem nedohodne a již došlo k plnění či vznikly náklady na straně prodejce, je zákazník povinen uhradit vzniklé provozní náklady. Provozními náklady se rozumí např. telefonické hovory se zákazníkem, distributorem, objednávání, zabalení či příprava expedice a úhrada poštovného distribuční společnosti, náklady na vrácení zboží distributorovi, apod.

Zákazníci, kteří si objednají zboží a nezaplatí objednávku, případně si následně nevyzvednou expedovanou zásilku na dobírku, budou zveřejněni v registru dlužníků a bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 1.000,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou podstoupeny předány společnosti  www.uhrazeno.cz k vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených.

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek.