NOVINKY

arr3AKCE - ŠKODA OCTAVIA I + FABIA I+II OD 2990 Kč KOMPLETarr3SUPER AKČNÍ CENY NA VYBRANÉ ZBOŽÍ!!!PLATÍ POUZE DO VYPRODÁNÍ ZÁSOB! NEVÁHEJTE!         • BMW 5-řady E39 sedan...

KONTAKTY

"H"-Tažná zařízení
Pod Širokým vrchem 44
Most 43502
tel: +420 603306771, +420 476704927
h.autoreal@post.cz
pobočka Praha 5 - Lahovice
K Novým domkům 154

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky



Objednávka

Abychom mohli vyřídit Vaši objednávku, je nutné zadat některé Vaše osobní údaje. Používáním našeho internetového obchodu taktéž souhlasíte se shromažďováním informací týkajících se Vašich objednávek.

Veškerá tato data a informace se zavazujeme chránit před zneužitím třetí osobou.

Žádáme Vás, abyste si dobře zkontrolovali Vámi zadané údaje, aby se zamezilo vzniku zbytečných komplikací při vyřizování objednávky a při dodání zboží.

Po odeslání objednávky obdržíte od nás bezprostředně po jejím obdržení naším systémem automaticky generované potvrzení Vaší objednávky. Žádáme Vás, abyste  neprodleně zkontrolovali toto potvrzení a v případě jakýchkoli nesrovnalostí nás co nejdříve kontaktovali.

Veškeré přijaté objednávky jsou považovány za závazné. Odesláním Vaší objednávky vyjadřujete souhlas s obchodními podmínkami našeho e-shopu.

Dodání Zboží, které máme skladem, expedujeme obvykle následující pracovní den po obdržení Vaší objednávky, maximálně však do 3 pracovních dnů. V případě, že bude dodací lhůta Vámi objednaného zboží delší, budeme Vás o tom informovat co nejdříve e-mailem, příp. telefonicky.

Zrušení objednávky prodejcem

Prodávající může stornovat přijatou objednávku v případě, že je zboží dlouhodobě nedostupné, jeho výroba je již zrušena a nebo se výrazně změnila cena objednaného zboží.

Nastane-li takováto situace, prodávající se zavazuje zákazníka co nejdříve o této skutečnosti informovat a případně se dohodnout na náhradě zboží jiným výrobkem.

Odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka – vrácení zboží

Dle zákona má kupující – fyzická osoba nárok na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od doručení a převzetí zboží. Rozhodne-li se tak učinit, musí prodávajícího o tomto uvědomit písemnou formou. Vaše oznámení musí obsahovat datum a číslo objednávky.

Zboží vracené kupujícím prodejci musí být kompletní (tj. včetně veškerého příslušenství, paragonu či faktury, typového listu, návodu, záručního listu),  nepoužívané, nepoškozené

a v původním obalu, odesláno kupujícím jako pojištěné max. do 14 dnů od jeho převzetí (při nedodržení těchto podmínek nemá kupující nárok na vrácení peněz.   Po zpětném převzetí zboží prodejcem bude zkontrolována kompletnost a stav zboží. Bude-li zboží v pořádku, bude kupujícímu předem dohodnutým způsobem vrácena částka, kterou za zboží uhradil. V případě zjištění nedostatků bude tato částka odpovídajícím způsobem krácena. Náklady na přepravné (poštovné a dobírku) se nevracejí.

Doprava zboží

Zboží je zasíláno prostřednictvím zásilkové služby FOFR.

Zboží je obvykle doručeno následující pracovní den od jeho odeslání.

Kupující je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze tehdy, není-li obal viditelně mechanicky poškozen. Mechanické poškození zboží v neporušeném obalu je nutno hlásit přepravci max. do 3 dnů od převzetí zákazníkem. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

K ceně zboží budou připočteny náklady za přepravné, případně i doběrečné.

V případě dobírky činí přepravné 198 Kč, v případě platby předem na náš účet 168 Kč.

Odpovídající přepravné vyberete při  nákupu zboží.

Platba za zboží

Zboží objednané v našem elektronickém obchodě je možno uhradit dvěma způsoby:

1. hotově pracovníkovi  dopravce při převzetí zásilky – DOBÍRKA


2. předem bankovním převodem na náš účet – v tomto případě bude objednané zboží odesláno po připsání částky na náš účet


č. účtu: 96441491/0100 (Komerční banka)

Jako variabilní symbol uveďte, prosím, číslo objednávky a do poznámky pro příjemce celé jméno objednatele.

Způsob platby zvolíte jednoduše při nákupu zboží.

Záruka a reklamace

Není-li uvedeno jinak, na veškeré zboží prodávané v našem elektronickém obchodě se vztahuje zákonná záruční lhůta, tj.  24 měsíců (u některých výrobků je záruční lhůta delší – to je potom u daného výrobku uvedeno). Tato záruka se vztahuje na případné výrobní vady, avšak nevztahuje se na poškození, jež byla způsobena nevhodným zacházením s výrobkem, nedodržením předepsané údržby, neodbornými úpravami výrobku,  přetěžováním, mechanickým opotřebením či působením přírodních živlů.

V případě reklamace nás, prosím, nejdříve uvědomte telefonicky či emailem. Poté nám zboží zašlete doporučeně, včetně popisu důvodu reklamace a kopie paragonu či faktury  na adresu uvedenou v kontaktech.

Reklamaci bude po přijetí zpracována co nejrychleji, nejdéle však v zákonné lhůtě třiceti dnů.
Pro bližší informace nás prosím kontaktujte telefonicky.