www.annadoubkova.cz  e-shop  ...aby žáci i učitelé měli školu rádi! 

Úvod »Mentorink» Výcvik mentorských dovedností_80.4_Praha_NOVÝ


        

Výcvik mentorských dovedností_80.4_Praha_NOVÝ

VM_80

 

Číslo produktu: VZD_6
naše cena:
25 440 Kč ( Nejsme plátci DPH )

do košíku:
   

VYPISUJEME NOVÉ TERMÍNY NA ROK 2019.

Kurz je akreditován MŠMT ČR.

Vzdělávací akce je první etapou, úvodem k systematické práci na osobním a profesním seberozvoji účastníků, mentorů v první úvodní etapě jejich mentorského působení ve vlastní škole nebo ve škole jiné. Tento vzdělávací program umožňuje cvičit dovednosti mentora a účastníci dostanou příležitost s dostatečným časovým odstupem svoje dovednosti začít používat ve škole s dalšími kolegy. Konkrétním přínosem činnosti mentora ve škole je schopnost reflexe plánování a průběhu vzdělávání, a tím postupně přirozeně přispívají ke zlepšování kvality vzdělávání. Mentoring je individuální práce s učitelem podle jeho potřeb, která pomáhá rozšiřovat vnímání souvislostí při práci v konkrétní třídě, v konkrétní hodině. Mentoring zprostředkuje učitelům poznávat různé přístupy k rozvoji jednotlivce, umožňuje profesionálně vedenou analýzu procesů a podporu při plánování konkrétních kroků profesního rozvoje – ve výsledku je též nástrojem pro zvládání problémů, a také zvládání stresu. Zároveň pomáhá „učit jinak“.

Cíl: Vzdělávacím cílem je zvýšit nejen znalosti účastníků o mentoringu, ale také jejich praktické dovednosti, a to díky interaktivní formě semináře pod vedením zkušených lektorů. Cílem je, přivést účastníky ke schopnosti začít prakticky aplikovat základní postupy mentoringu v práci vlastní školy, případně dále pracovat na svém rozvoji v této oblasti. Tento vzdělávací program umožňuje cvičit dovednosti mentora a účastníci dostanou příležitost s dostatečným časovým odstupem svoje dovednosti začít používat ve škole s dalšími kolegy.

Konkrétním přínosem činnosti mentora ve škole je schopnost reflexe plánování a průběhu vzdělávání, a tím postupně přirozeně přispívají ke zlepšování kvality vzdělávání. Mentoring je individuální práce s učitelem podle jeho potřeb, která pomáhá rozšiřovat vnímání souvislostí při práci v konkrétní třídě, v konkrétní hodině.

Mentoring zprostředkuje učitelům poznávat různé přístupy k rozvoji jednotlivce, umožňuje profesionálně vedenou analýzu procesů a podporu při plánování konkrétních kroků profesního rozvoje – ve výsledku je též nástrojem pro zvládání problémů, a také zvládání stresu. Zároveň pomáhá „učit jinak“.

Cíl: Vzdělávacím cílem je zvýšit nejen znalosti účastníků o mentoringu, ale také jejich praktické dovednosti, a to díky interaktivní formě semináře pod vedením zkušených lektorů. Cílem je, přivést účastníky ke schopnosti začít prakticky aplikovat základní postupy mentoringu v práci vlastní školy, případně dále pracovat na svém rozvoji v této oblasti.

Kurz je určen všem pedagogickým pracovníkům - z mateřských, základních a středních škol.

Rozsah:

80 vyučovacích hodin - část relizována samostatnou činností účastníka

Prezenční setkání v délce 72 hodin je doplněna mentor-mentoringem a samostatnou prací účastníků mezi setkáními. Vlastní postřehy účastníka budou popsány v krátkých reflektivních esejích, jejichž odevzdání je součástí podmínek certifikace účastníka.

Termín:
9 setkání v termínech roku 2019:

6. a 7. 2., 20. 2., 20. a 21. 3., 4. 4., 15. a 16. 5., 6. 6. 2019

Místo:
PRAHA, bude upřesněno

Vzdělávání nabízí a je relizováno ve spolupráci s Infra, s.r.o., Stařeč; www.infracz.cz