S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
      více než 80 let života se zvířaty 

Postrádáte určitý produkt na našich stránkách? Napište nám na info@vernypritel.cz.

Pokusíme se Vám pomoci a poslat nezávaznou nabídku. Předem DĚKUJEME za důvěru!

_______________________________

Akceptujeme elektronické platby

- Platební karty

- Online bankovní převody

Kontakt

tel: +420 604 415 777
We welcome English speaking clients; please email:
info@vernypritel.cz

DOPORUČUJEME

NOVINKY

arr31.1.2017 - doplněn sortiment pelíškůVýrazně jsme doplnili nabídku pelíšků, boudiček iglú a teepee pro pejsky, kočičky a jiné domácí... arr321.10.2015 - Nový NUTRAM 2015 již v prodeji!Konečně jsme se dočkali! Od tohoto týdne je České republice dostupná kompletní nová produktová řada... arr31.9.2015 - spuštěn prodej produktů MACsSpuštěn prodej německého kompletního programu MACs krmiv pro psy a kočky. Prosím, navštivte naši... arr330.5.2015 - Nová hends free vodítka LishinuJe to tady! První inteligentní handsfree vodítko pro psy a kočky v naší nabídce na...

REKLAMAČNÍ ŘÁD
Záruka a reklamace u www.vernypritel.cz

Práva z vad věci se uplatňují u prodávajícího Mgr. Bc. Hana Kočevová, IČO: 68706979 se sídlem, Bartolomějská 829/81, Brno, 641 00, www.vernypritel.cz, info@vernypritel.cz. Odpovědnost prodávajícího z titulu vad zboží je upravena v jednotlivých ustanoveních OZ. Podle ustanovení § 2165 odst. 1 Občanského zákoníku (dále jen „OZ“)  je kupující oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.

Výrobci garantovaná trvanlivost dodávaných krmiv je 12 měsíců od data výroby a je uvedena na obalu. Na obalu je rovněž uvedena lhůta spotřeby. Při standardním uskladnění a přepravě zboží, odpovídající druhu krmiva, si krmiva uchovávají své deklarované nutriční vlastnosti po celou dobu vyznačené trvanlivosti. Záruka se nevztahuje na škody vzniklé při neodborném zacházení zákazníka s krmivem nebo při nevhodném uskladnění krmiva u zákazníka.

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

- poškozením či ztrátou zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem - budeme Vám maximálně nápomocni),

- porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou,

- porušením originálních obalů krmiv, jehož následkem jsou porušeny záruční podmínky výrobce,

- jsou odstraněny, popř. úplně chybí originální visačky výrobce nebo distributora,

- neodbornou instalací, zacházením či obsluhou, použitím, které je v rozporu s uživatelskou příručkou,

- používáním a uskladněním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v návodu nebo dokumentaci,

- zboží bylo poškozeno živly,

- zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci,

- zboží bylo použito, nebo skladováno v rozporu s příslušnými předpisy ČSN.

Nárok na navrácení zboží zaniká v případech:

- zakoupení akčního zboží,

- dodaného zboží na míru dle specifických požadavků zákazníka.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.

V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním a skladováním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.

Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

Odstoupení od smlouvy

Kupující, jedná-li se o spotřebitele, má právo podle § 1829 zák. č.89/2012 Sb., OZ, odstoupit od smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, pošle kupující na mailovou adresu prodávajícího uvedenou v kontaktech informaci o odstoupení od smlouvy s číslem účtu, na který hodlá obdržet vrácené peníze. Následně, bez zbytečného odkladu, zašle vhodně zabalené a nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, včetně prodejního dokladu a veškerého dodaného příslušenství zpět na adresu prodávajícího. Náklady, spojené s vrácením zboží ve 14 denní lhůtě, vždy nese spotřebitel. Zboží vracejte nejlépe v původním, kompletním a nepoškozeném obalu. 
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal. Jestliže spotřebitel při nákupu zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.