+420 773 631 138 Po - Pá 8 - 16h
Radka Pilná
www.shopeek.cz
Orientační cena: od 500 Kč / hod.

Kdo jsem

Byla jsem u zrodu internetu v Česku (cca rok 1996). Mám za sebou několik let v rádiu a televizi, kde jsem kromě moderování vedla internetovou sekci a podílela se na obsahu a tvorbě internetových stránek TV Nova. Po 12ti letech mě média přestala bavit a rozhodla jsem se naplno přejít k technologiím. Působila jsem na pozici Account Manager ve společnostech Etnetera a Komix do té doby, než jsem se stala maminkou. Od roku 2006 provozuji a spravuji několik svých internetových projektů včetně e-shopu Shopeek.

Když něco tvořím, vždy k tomu přistupuji jako ke svému. Na práci nahlížím ze všech úhlů – z pozice uživatele, administrátora, editora, copywritera, programátora, grafika i zákazníka.

S čím vám pomohu

Základní stavba a nastavení eshopu

Pokud jste začátečníky a nevíte si rady, pomohu Vám s rozjezdem e-shopu.
Nastavím, vyladím, zoptimalizuji. Pokud jste se již o něco pokusili sami, zkontroluji nastavení v administraci a následně dodám dokument, kde jsou sepsána má doporučení, co je potřeba ještě doladit a upravit, včetně názorných příkladů, jak konkrétní záležitost řeším na svém e-shopu.

Obsahová část webu

Vyladím, zarovnám, edituji a stylizuji obsahovou část (texty článků, průvodní texty, texty v úvodu kategorií, detail produktu).
Projdu texty a upravím tak, aby ladily na pohled a přitom byly i v pozadí s čistým kódem. Pokud najdu nějakou pravopisnou chybu, nesmysl či překlep, provedu korekci.
Upozornění: texty nevymýšlím, to je práce pro copywritery

SEO optimalizace

Zkontroluji a upravím pokročilá nastavení související s optimalizací pro vyhledávače. Poradím, jak popsat produkty a tvořit texty, aby je vyhledávače braly v potaz.

Porovnávače zboží

Pomohu s napojením na Heuréka, Zboží a Glami. Zkontroluji správné párování a poradím, jak doladit pokročilá nastavení, aby váš feed sedl požadavkům těchto nástrojů.

Školení

Školení doporučuji v okamžiku, kdy máte e-shop nastaven a má být spuštěn. Školení jsou vhodná především pro lidi, kteří budou s administrací e-shopu pracovat v praxi (zadávání produktů, zakládání kategorií, zpracování objednávky a komunikace se zákazníkem).
Školím firmy i jednotlivce. Tuto službu poskytuji osobně a to pouze o víkendu.
Individuálně se lze domluvit i na dálkovém školení (Skype, WhatsApp).

Ceník

Orientační hodinová cena služeb

od 500 Kč / hod.

Balíček BASIC - 6.990,- Kč

  • kontrola a nastavení standardní grafické responzivní šablony
  • kontrola a vyladění základního nastavení e-shopu
  • naplnění 10ti produkty (max. 2 varianty, max. 5 parametrů)
  • kontrola a nastavení hlavního menu a souvisejících textů - SEO, pokročilé nastavení, optimalizace URL (max. 5 položek + 2 podmenu u každé)
  • kontrola nastavení košíku a průvodních textů
  • vytvoření dvou formulářů (kontaktní, on-line reklamační formulář)
  • nastavení 2 avizovaných e-mailů na responzivní šabloně

Balíček KONTROLA - 1.990,- Kč

  • Zahrnuje kontrolu nastavení e-shopu + písemný výstup s radami, co upravit, doplnit či nastavit. Dokument obsahuje i příklady, jak konkrétní záležitost řeším v administraci mého e-shopu.
  • Kdo chce, ten si to následně upraví sám, kdo tomu nerozumí, tomu připravím kalkulaci na požadované úkony.

Vybrané reference

Chci kontaktovat tohoto specialistu

Vyzkoušejte ZDARMA a nezávazně na 15 dní

Vyzkoušet ZDARMA V plné
verzi